Forum AMIGAZIN Strona Główna

NES czyli na nasze PEGASUS :))

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AMIGAZIN Strona Główna -> Konsole Nintendo i SEGA (NES, GameBoy, Dreamcast...)
Autor Wiadomość
Zimka
Początkujący



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:46, 21 Lip 2007    Temat postu: NES czyli na nasze PEGASUS :))

Choć to ma zaledwie 8 bitów to i tak ja się świetnie bawię grając w te gry Very Happy
Do tego wystarczy porządny emulator ( polecam Nestopie :* ) i romy do gier
Polecam stronę : [link widoczny dla zalogowanych] (nie dałem kropki, bo mi tematu nie zrobi bo blokuje url'e :/ )
wszystkie romy na emulator znajdziecie na : [link widoczny dla zalogowanych]

Jak macie jakieś problemy z emulatorem, romami albo z czymkolwiek to piszcie a może będę w stanie Wam pomóc Very Happy Chyba, że jest tu jakiś szpec od tego :>

< już jest link ;]. Pepik>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naymar
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 15:03, 21 Lip 2007    Temat postu:

Taaaaaak...

Dobrze to pamiętam Exclamation Smile Sam nigdy ani NESa ani PEGASUSa nie miałem, ale sąsiad takową zabawką dysponował i potrafiliśmy godzinami siedzieć przed telewizorem tłucząc takie gierki jak Ninja Turtles, Mario, Tanks...

Ale i tak zawsze wolałem (i nadal wolę) Amigę. Ale to już 16 bitów i ogólnie wyższa szkoła jazdy jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gimli
Początkujący



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 15:52, 21 Lip 2007    Temat postu:

Wiecie, na tym sprzęcie zaczynali Squaresoft swoją "magię", którą ciągną do dziś...
Oczywiście chodzi mi jak najbardziej o Final Fantasy 1,2,3 Very Happy , tak więc NES jest jak najbardziej w porządku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pepik
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: from Hell

PostWysłany: Sob 16:14, 21 Lip 2007    Temat postu:

podejrzewam nawet że stary dobry pegasus to taki prototyp PS'a ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naymar
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 16:51, 21 Lip 2007    Temat postu:

No nie wiem....

Wkońcu gdzie Sony a gdzie Nintendo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Promilus
Początkujący



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:44, 21 Lip 2007    Temat postu:

Radzę przeczytać historię powstania szaraka (Playstation), w zamierzeniach miałą być to przystawka z CD-ROM i dodatkowym ramem+koprocesor graficzny do...no właśnie do konsoli SNES (Super Nintendo Enterteinment System), ale Nintendo się wycofało...Sony do przystawki dorobiło resztę elektroniki i wypuściło PSX.
Dziękuję za uwagę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naymar
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 9:45, 22 Lip 2007    Temat postu:

No to mnie zaskoczyłeś - poważnie Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Promilus
Początkujący



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:04, 22 Lip 2007    Temat postu:

Wiem wiem Wink Teraz Sony trzepie nielichą kasę na kontynuacji sprzętu, który miał pozwalać na trzepanie kasy Nintendo...ale z drugiej strony Wii robi swoje Smile
Z ciekawostek można dodać że CD32 gdyby Commodore nadążyło z jego produkcją miało szanse przebić popularnością szaraka, no niestety mała ilość sprzętu na rynku odstraszała producentów gier...i samych potencjalnych klientów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pepik
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: from Hell

PostWysłany: Nie 16:06, 22 Lip 2007    Temat postu:

nonono pogratulować wiedzy ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arti4-92
Amigowiec



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Czw 17:52, 26 Lip 2007    Temat postu:

albo wybujałej wyobraźni, nintendo samo pracowało nad cdromem dla snes-a, chcieli dogonić sege, bo to oni dodali jako pierwsi rozszerzenie cd i x32 Wink, a amiga cd32 przegrała, bo właściciele psx i saturna mogli pomachać przez tylną szybę userom cd32 Wink


Edycja: Pozwolę sobie dodać, że x32 była 32 bitową konsolą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Promilus
Początkujący



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:21, 27 Lip 2007    Temat postu:

Oh arti, nintendo nie zamierzało dodawać samego cd-romu...to i tak nie załatwiłoby sprawy. Przystawka miała zawierać koprocesory graficzne które wyciągnęłyby nieco więcej ze starego snesa...tak, bo w tamtych czasach dodawanie koprocesora kosztującego tyle co sama gra do każdego cartridge'a (pl: kartridża?) było bardzo źle odbierane przez użytkowników. Radzę też poczytać troszkę o współpracy Nintendo z Sony i Phillipsem...co skończyło się tylko tym że każda firma poszła w swoją stronę, a Nintendo, misiu mój wcinający się, zrobiło N64 na...właśnie znowu cartridge Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arti4-92
Amigowiec



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Sob 13:50, 28 Lip 2007    Temat postu:

No nie wiem czy by sie im nie opłacało, taki starfox dzięki swojej grafice(wbudowany akcelerator grafiki) błysną i do teraz jest to jedna z lepszych gier od nintendo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Promilus
Początkujący



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:38, 28 Lip 2007    Temat postu:

Heh, arti...zrozum, że koszty cartrige'a z bardzo ograniczoną ilością pamięci (był EPROM a nie FLASH) i dodatkowo zawierającego w każdym kolejnym egzemplarzu gry dodatkowy hardware do przyspieszania sprzętu były nieporównywalnie wielkie w porównaniu do np. spiraconej płyty CD z PSX zawierającej ok 600-700MB danych Smile Jedyną zaletą cartridgy było to, że były trwałe i wczytywanie danych z nich było niemal natychmiastowe. Chyba nie sądzisz, że coś poza przywiązaniem do marki mogło stanowić jakąś zachętę dla użytkowników SNES czy późniejszego N64 (na którego nota bene był chyba nawet quake!)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naymar
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 8:33, 29 Lip 2007    Temat postu:

Heh... Promilus - Quake to nawet na Amigę z prockiem PowerPC był Very Happy. Tyle że nie wystarczyła mu już AGA i potrzebował karty 3D.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arti4-92
Amigowiec



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto 9:49, 31 Lip 2007    Temat postu:

ale do amigi są rozszeżena ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AMIGAZIN Strona Główna -> Konsole Nintendo i SEGA (NES, GameBoy, Dreamcast...) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin