Autor |
Wiadomość |
Zimka
Początkujący
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:46, 21 Lip 2007 Temat postu: NES czyli na nasze PEGASUS :)) |
|
|
Choć to ma zaledwie 8 bitów to i tak ja się świetnie bawię grając w te gry
Do tego wystarczy porządny emulator ( polecam Nestopie :* ) i romy do gier
Polecam stronę : [link widoczny dla zalogowanych] (nie dałem kropki, bo mi tematu nie zrobi bo blokuje url'e :/ )
wszystkie romy na emulator znajdziecie na : [link widoczny dla zalogowanych]
Jak macie jakieś problemy z emulatorem, romami albo z czymkolwiek to piszcie a może będę w stanie Wam pomóc Chyba, że jest tu jakiś szpec od tego :>
< już jest link ;]. Pepik>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Naymar
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 15:03, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Taaaaaak...
Dobrze to pamiętam Sam nigdy ani NESa ani PEGASUSa nie miałem, ale sąsiad takową zabawką dysponował i potrafiliśmy godzinami siedzieć przed telewizorem tłucząc takie gierki jak Ninja Turtles, Mario, Tanks...
Ale i tak zawsze wolałem (i nadal wolę) Amigę. Ale to już 16 bitów i ogólnie wyższa szkoła jazdy jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gimli
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 15:52, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Wiecie, na tym sprzęcie zaczynali Squaresoft swoją "magię", którą ciągną do dziś...
Oczywiście chodzi mi jak najbardziej o Final Fantasy 1,2,3 , tak więc NES jest jak najbardziej w porządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pepik
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: from Hell
|
Wysłany: Sob 16:14, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
podejrzewam nawet że stary dobry pegasus to taki prototyp PS'a ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Naymar
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 16:51, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No nie wiem....
Wkońcu gdzie Sony a gdzie Nintendo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Promilus
Początkujący
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:44, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Radzę przeczytać historię powstania szaraka (Playstation), w zamierzeniach miałą być to przystawka z CD-ROM i dodatkowym ramem+koprocesor graficzny do...no właśnie do konsoli SNES (Super Nintendo Enterteinment System), ale Nintendo się wycofało...Sony do przystawki dorobiło resztę elektroniki i wypuściło PSX.
Dziękuję za uwagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Naymar
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 9:45, 22 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No to mnie zaskoczyłeś - poważnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Promilus
Początkujący
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:04, 22 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem Teraz Sony trzepie nielichą kasę na kontynuacji sprzętu, który miał pozwalać na trzepanie kasy Nintendo...ale z drugiej strony Wii robi swoje
Z ciekawostek można dodać że CD32 gdyby Commodore nadążyło z jego produkcją miało szanse przebić popularnością szaraka, no niestety mała ilość sprzętu na rynku odstraszała producentów gier...i samych potencjalnych klientów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pepik
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: from Hell
|
Wysłany: Nie 16:06, 22 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nonono pogratulować wiedzy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arti4-92
Amigowiec
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: Czw 17:52, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
albo wybujałej wyobraźni, nintendo samo pracowało nad cdromem dla snes-a, chcieli dogonić sege, bo to oni dodali jako pierwsi rozszerzenie cd i x32 , a amiga cd32 przegrała, bo właściciele psx i saturna mogli pomachać przez tylną szybę userom cd32
Edycja: Pozwolę sobie dodać, że x32 była 32 bitową konsolą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Promilus
Początkujący
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:21, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Oh arti, nintendo nie zamierzało dodawać samego cd-romu...to i tak nie załatwiłoby sprawy. Przystawka miała zawierać koprocesory graficzne które wyciągnęłyby nieco więcej ze starego snesa...tak, bo w tamtych czasach dodawanie koprocesora kosztującego tyle co sama gra do każdego cartridge'a (pl: kartridża?) było bardzo źle odbierane przez użytkowników. Radzę też poczytać troszkę o współpracy Nintendo z Sony i Phillipsem...co skończyło się tylko tym że każda firma poszła w swoją stronę, a Nintendo, misiu mój wcinający się, zrobiło N64 na...właśnie znowu cartridge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arti4-92
Amigowiec
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: Sob 13:50, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No nie wiem czy by sie im nie opłacało, taki starfox dzięki swojej grafice(wbudowany akcelerator grafiki) błysną i do teraz jest to jedna z lepszych gier od nintendo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Promilus
Początkujący
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:38, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Heh, arti...zrozum, że koszty cartrige'a z bardzo ograniczoną ilością pamięci (był EPROM a nie FLASH) i dodatkowo zawierającego w każdym kolejnym egzemplarzu gry dodatkowy hardware do przyspieszania sprzętu były nieporównywalnie wielkie w porównaniu do np. spiraconej płyty CD z PSX zawierającej ok 600-700MB danych Jedyną zaletą cartridgy było to, że były trwałe i wczytywanie danych z nich było niemal natychmiastowe. Chyba nie sądzisz, że coś poza przywiązaniem do marki mogło stanowić jakąś zachętę dla użytkowników SNES czy późniejszego N64 (na którego nota bene był chyba nawet quake!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Naymar
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 8:33, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Heh... Promilus - Quake to nawet na Amigę z prockiem PowerPC był . Tyle że nie wystarczyła mu już AGA i potrzebował karty 3D.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arti4-92
Amigowiec
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: Wto 9:49, 31 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ale do amigi są rozszeżena ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|